Jégszív - 8. Fejezet

Barátnő

 

Bár a csókja hirtelen volt, ő mégsem támad le. Ajkát az enyémen tartja néhány pillanatig, de aztán óvatosan megmozdul. Először a felső, majd az alsó ajkamra ad egy puszit, és amikor ismét megtenné, én is lendületbe jövök. Tapogatózva szívom be az alsó ajkát, és lassan engedem ki a szám szorításából, mire halk, férfias nyögést hallat.
Kezem a tarkójára vándorol, majd beletúrok a mindig kusza hajába, ami selymesen simogatja a bőrömet. Nem tehetek róla, de annyiszor elképzeltem már ezt az utóbbi pár napban, hogy teljesen elmerülök a pillanat varázsában, és csak élvezem, hogy most valóban megtörténik.
Még közelebb húz magához, én pedig megadóan fordítom el a fejem az ostrom alatt, hogy jobban hozzám férjen. Szinte elolvadok a karjaiban, és önkéntelenül nyögök fel, Ő pedig csak még jobban felbátorodik. Hosszú percekig csókolózunk, ha pedig elfogy a levegőnk, akkor sem távolodik el, hanem apró csókokkal kényezteti a heves igénybevételtől duzzadt ajkaimat, majd ha kicsit magunkhoz térünk, minden kezdődik előlről.
A végén azon kapom magam, hogy a nappalim közepén, a szőnyegemen fekszek, ő pedig félig rajtam fekve, a pocakomra vigyázva szinte az önkívületi állapotig csókol, és ami a legjobb az egészben, hogy mindezt nagyon-nagyon élvezem.
- Nem gondoltam, hogy ez lesz a vége, ha ide jövök - támasztja a homlokát az enyémnek, és a mosoly levakarhatatlan az arcáról. - Az egészről te tehetsz - nevet halkan.
- Én? - Háborodok fel, de én is vigyorgok, mint egy félkegyelmű
- Igen - bólint, és egy puszit nyom a számra. - Hogy a fenébe haraphattál bele abba az eperbe olyan élvezettel?! Nincs olyan férfi a világon, aki tűrtőztetni tudta volna magát - mondja, és az állam vonalát kezdi el csókolgatni egyre közelítve a nyakamhoz, és a mellkasom fedetlen területeihez.
- Tényleg nagyon finom volt, és nem felhúzni akartalak vele, de mint a példa is mutatja, a férfiaknak elég gyenge a tűrőképességük - sóhajtok bele végül, amikor a fogai közé csípi a fülcimpám, aztán kicsit feljebb emelem a fejem, hogy jobban hozzám férjen.
- A legtöbb nő élvezi ezt, ahogy a példa is mutatja, Miss Horváth - motyogja öntelten a nyakamba, de egy pillanatra sem áll meg a kényeztetésemmel.
Lefelé halad a nyakam oldalán, majd miután egy puszit nyom a vállamra, visszatér az érzékeny bőrre a torkomnál, én pedig egyre szorosabban markolom a haját a tarkójánál. Nagyon régen voltam ilyen közel egy férfihez, és amióta terhes vagyok egyszerűen minden porcikám jobban kívánja a szexet és a kényeztetést.
- Ne légy ilyen öntelt, a terhesség és a tomboló hormonjaim miatt vagyok ilyen - motyogom kissé bosszúsan, de aztán felsóhajtok, amikor egy csókot nyom a mellem azon részére, amely kilátszik az atlétámból. Csupán a mellem apró, felső domborulatáról van szó, de én teljesen kész vagyok tőle. Tyler az egyik kezével a fejem mellett könyököl, a másikkal pedig a lassan eltűnő csípőmet markolássza, én pedig próbálok mínél közelebb férkőzni hozzá.
- Akkor sem tudnál nekem ellenállni, ha nem lenne pocaklakód - állítja, és hogy bebizonyítsa, felemeli a fejét és hevesen csókolni kezd. - Olyan finom vagy - motyogja a számba, én pedig a pólója alá csúsztatom a kezem, és a körmeimet az izmaiba mélyesztem. - Csak finoman - szisszen fel, de elsötétül a szeme a vágytól.
Gyorsan felül mellettem, lekapja magáról a felsőt, majd visszamászik hozzám, így alig tudom megfigyelni, hogy hogyan is néz ki, de mivel elég kíváncsi természet vagyok, azonnal felfedezésre indítom a kezeimet, miközben ő is az atlétám alá merészkedik. Folyamatosan a szabad bőrfelületeimet ostromolja az ajkaival, én pedig csukott szemmel élvezem, miközben gátlástalanul simítok végig minden porcikáján. Az ujjaim, jó felfedező módjára átsiklanak a mellkasára, majd lefelé haladva, kitapintom a kidolgozott kockákat, de aztán mindkettőnknek elakad a lélegzete, amikor elérem a nadrágja szegélyét.
Tudom, hogy felizgult, mert keményen feszül az oldalamnak, én pedig, bár kíváncsi lennék, hogy meddig feszegethetném a határait, mégsem engedem lejjebb a kezem, mert túl nyuszi vagyok hozzá. Inkább a derekára simítom a kezem, onnan pedig le a kerek, feszes fenekére, ő pedig felmordul, amikor a hátsó zsebébe csúsztatva a kezem, belemarkolok a szexi hátsófelébe.
Néhány pillanat műve, hogy átlendíti rajtam a lábát, egy picit megemel, és levarázsolja rólam a felsőmet, én pedig csak figyelem, hogy mi lesz a következő lépése. Végigmér, majd végül a tekintete megállapodik a pocakomon, és lehajolva körbe puszilja a köldökömet. Elakad a lélegzetem ahogy halad felfelé, és belecsókol a melleim közé. Meg sem próbál megszabadítani a melltartómtól, de minden egyes szabad területet végigcsókol, néha-néha megszívva az érzékeny bőrömet. A mellbimbóm szinte átszúrja a csipkés melltartóm, és amikor ezt ő is észreveszi, az anyagon keresztül csókot nyom rá, és játszani kezd vele, én pedig hangosan nyögök fel.
Gyorsan mozdul, és széttárva a lábaimat közéjük helyezkedik, majd még tiltakozni sem enged, amikor minden figyelmeztetés nélkül a nyelve a számban landol, és úgy csókol, ahogy még egyetlen férfi sem korábban. Azt érzem, hogy megőrül értem, ami hatalmas magabiztosságot ad, de ugyanakkor túl gyorsnak érzem ezt az egészet.
- Várj, várj... - kérem levegő után kapkodva, de a csípőjét az ölemnek feszíti, és minden amire képes vagyok, hogy szorítom őt magamhoz, hangosan nyögök minden egyes alkalommal, amikor nekem feszíti magát, és a nevét suttogom, mire újra az ajkaimra tapad, és olyan ütemben löki a nyelvét a számba, mint ahogy az öle az enyémnek csapódik.
- Tyler - nyögöm a fülébe, és érzem, hogy már nagyon közel vagyok.
- Anna - hörög a fülembe rekedten, és tudom, hogy ő sincs messze.
A csipőmet az ő mozgásával ellentétesen kezdem mozgatni, mire mindketten még jobban felhevülünk az érzés hatására, amikor összecsapódik az ő legkeményebb és az én leglágyabb részem. A nadrágom egyre elviselhetetlenebbül dörzsöli az érzékeny bőrömet, és tudom, hogy ő is így van ezzel, mert amikor felemeli a fejét nagyon üveges a szeme.
Újra megcsókol, és próbál egy kicsit lelassítani, de nekem eszemben sincs húzni az időt. Olyan régen volt már, hogy orgazmusom lett volna, hogy azonnal akarom, így amikor hátrahúzza a csípőjét, hogy lökjön egyet, megint a farmerja hátsó zsebébe nyúlok, és rántok rajta egyet.
Hangosan nyög fel, én pedig a nevét sikítom, mert elérem a csúcsot. Hevesebben kezd el mozogni, és már mindene remeg, ahogy igyekszik nem rám helyezni a súlyát, de néhány pillanattal később Ő is megkönnyebbülten hanyatlik mellém.
Percekkel később mélyeket lélegezve emeli fel a fejét, a szemembe néz, elmosolydik, majd közelebb hajol hozzám, és egy olyan édes csókot nyom az ajkaimra, hogy még a nevemet is elfelejtem.
- Ha félig felöltözve ezt tudod művelni velem, akkor mi lesz, ha nem lesz rajtunk ruha... - gondolom, de amikor rájövök, hogy hangosan is kimondtam, akkor a szám elé kapom a kezem. Nevetni kezd, majd csókot nyom a szorosan lezárt szemeimre.
- Nem tudom mi lesz, de már kamasz korom óta nem sültem el a gatyámban - mondja még mindig nevetve, mire lassan kinyitom a szemem.
A gyönyörű kék szeme csak úgy csillog az elégedettségtől és a jókedvtől, miközben közelebb csúszik, hogy a fejét a nyakamba fúrja. Mélyeket lélegzik, majd levezetésképp simogatni és puszilgatni kezd, én pedig csak sóhajokkal válaszolok.
- Nem volt ez egy kicsit gyors? - Kérdezem néhány perc múlva.
- Megbántad? - Kérdezz vissza.
- Nem, dehogy, csak ha már adok nekünk egy esélyt, akkor nem szeretném már az elején elrontani - magyarázom elgondolkodva.
- Ne hidd, hogy a szex miatt csinálom az egészet. Komolyan érdekelsz, és bár mindenemet odaadnám, hogy még egyszer átéljem az előbbit veled, nekem az is teljesen megfelel, ha azt mondod, hogy nem lehet addig semmi, ameddig rá nem jövünk, hova tart ez az egész - mondja nagyon komolyan, mire bólintok egyet, és hozzá bújok.
- Tetszik, hogy ilyen közel lehetek hozzád - puszilom meg a mellkasát amikor a hátára fordul, és magával húz, ő pedig csak szorosabban ölel.
Néhány percig egymást simogatva fekszünk a szőnyegen, de aztán amikor felhúzom a lábam a csípőjére, érzem, hogy jó lenne, ha rendbe tenném magam odalent. Ekkor pedig az is eszembe ötlik, hogy Tylernek valószínűleg még kellemetlenebb lehet. Elhúzódom tőle, és a fejemet felemelve nézek le rá, mire a hajgumiból kiszabadult hajtincseimet próbálja a fülem mögé tuszkolni.
- Fürdő? - Kérdezem a helyiség felé bökve, mire bólint egyet, és segít felállni a földről.
- Menj először - mondja, mire bólintok egyet.
Amint magamra zárom az ajtót ledobálom a cuccaimat, fél perc alatt lezuhanyozok, rendet rakok magam után, aztán a combközépig érő köntösömben kilépek a fürdőből. Azonnal felkapja a fejét, és végigmér, majd elindul felém. Hosszú csókot nyom a számra, majd megpaskolja a fenekemet, elmegy mellettem, és magára zárja a fürdő ajtaját. Csak akkor térek magamhoz, amikor hallom, hogy megengedi a vizet, és gyorsan megyek is felöltözni.
Késő van már, így úgy döntök, hogy felveszem az egyik vállalható pizsamám, ami egy egyszerű kockás rövidnadrágból és egy fehér atlétából áll. Nincs kedvem felvenni melltartót, de hogy ne provokáljam Tylert, ezért visszaveszem a köntösömet is, amit a derekmon összekötök.
Amikor visszalépek a nappaliba, Tyler is épp azt a pillanatot választja, hogy a derekán lazán lógó törölközővel, tökéletesen vizes, és kívánatos mellkassal megjelenjen.
- Kérhetek valami ruhát? - Néz rám nagy szemekkel, egy kicsit tanácstalanul.
- Nincs rád való ruhám - húzom el a számat - de gyorsan kimoshatom a cuccaidat. Az egész maximum egy órát fog igénybe venni a szárítással együtt - mondom mire bólint, és amikor a kezemet nyújtom a cuccaiért észreveszem, hogy azok már vizesek, és félig meddig kimosta őket.
- Megesszük az epret? - Kérdezi a hátam mögül, ahogyan azt figyeli, hogy beüzemelem a mosógépem.
- Aha - kuncogok.
- Na gyere akkor - fogja meg a kezem. - Meg kell etetnem a terhes barátnőmet - motyogja az orra alatt, én pedig elmosolyodom az új titulusomon.
- A barátnődet? - Kérdezek vissza, amikor felkapva az epres tálat, leül a kanapémra.
- Igen - húz az ölébe, és nem engedi, hogy mellé üljek. A kezembe adja a tálat, az egyik tenyerét a derekamra csúsztatja, a másikat pedig a combomra, majd várakozóan néz rám.
Megrázom a fejem, majd felé nyújtok egy epret, de csak megrázza a fejét, és bár nem értem a hirtelen tiltakozását, én beleharapok az eperbe, de mielőtt még egyáltalán a következő falatra tudnék gondolni, a kezemhez hajol, és jóízűen harap bele ugyanabba az eperbe.
- Így finomabb - flörtöl, én pedig csak arra tudok gondolni, hogy csak egy törölköző van rajta, én meg az ölében ülök, és olyan forrón csókol, mint senki más.
- Még? - Súgom szinte a szájába ezt az egyetelen szót, mire élesen szívja be a levegőt, és bólint. Nem tudom miért indít be ennyire, hogy én etetem Őt, de nem bírok magammal, és időről-időre megcsókolom, aminek az eredménye, hogy megint mindketten totál beindulva feszülünk egymásnak. - Meg kell néznem a mosógépet - motyogom, és felállok, hogy kicsit lenyugodjak. - Húsz perc és szárazak a ruháid - megyek vissza a nappaliba, miután elindítottam a szárítógépet. De amikor mellé érek a pillantásom akaratlanul is az ölére siklik, melyet bár takar a törölköző, de akkor is egyértelműen látszik, hogy teljesen be van indulva.
- Sajnálom, csak itt ültél az ölemben, és csókolóztunk, én meg nem vagyok fából - magyarázza, és tudom, hogy nem akarja, hogy azt higyjem, hogy a szex miatt van itt.
- Semmi baj - rázom a fejem. - Kell egy kis idő, amíg lenyugszol? - Kérdezem zavarban.
- Nem, ha csak húsz percem van veled. Gyere ide - fogja meg a kezem, és maga mellé húz. Egy párnát tesz az ölébe, hogy ne érezzem kellemetlenül magam, és ott folytatjuk a csókolózást, ahol abbahagytuk.
Néhány perccel később ásítva bújok a nyakához, és egy puszit nyomok a kulcscsontjára.
- Olyan fáradt vagyok - szusszanok fel.
- Pihenjünk egy kicsit - bólint, majd elfekszik a kanapén és maga mellé húz. Rég volt már, hogy együtt aludtam volna valakivel, így sóhajtva köszöntöm az ismerős, kellemes érzést, mely most valahogy még intenzívebb.
 
Becsukom a szemem, és valamikor az éjszaka közepén ébredek meg, még mindig a kanapén, Tyler ölelésében, de nagyon el van zsibbadva a karom, amelyik a testem alatt van, így muszáj megmozdulnom.
- Baj van? - Kérdezi azonnal Tyler.
- Nem férünk el a kanapén - ülök fel félig.
- Oké, megyek - motyogja, és feláll mellőlem, hogy a szárítógéphez menjen, és kivegye belőle a cuccát.
Hirtelen csap homlokon a tudat, hogy nem akarom, hogy elmenjen, ezért utána indulok. Már alsógatyában álldogál, és a farmerját rázogatja, én pedig megelégelve a szerencsétlenkedését elveszem tőle, szépen összehajtom, leteszem a mosógépre, majd a tenyerébe csúsztatom a sajátom, és behúzom a hálószobámba. Leveszem a köntösöm, majd bemászok a takaró alá és várakozva nézek rá.
Elmosolyodik, majd azonnal mellém bújik, és amikor az oldalamra fordulok a hátamhoz simul, az ujjainkat pedig összefonja a pocakomon.
- Anna - szólít a nevemen, mire hátranézek rá. Egy nagyon finom csókot nyom a számra, majd az orrát végighúzza az enyémen, és egy picit még közelebb férkőzik. - Szép álmokat!
- Jó éjt - fordítom vissza a fejem, és nagyot szusszanva engedem a fáradtságnak, hogy eluralkodjon rajtam, egy olyan férfi karjaiban, aki nagyon gyorsan belopta magát a pici babám és az én életembe.

Megjegyzések