Első díj - Dorothy Blog Award

Sziasztok!
 
A blog megkapta első díját, amit szeretnék megköszönni Dolores Farianak és Lily Clarknak!
 
 
 
 
 

 
1. Írj 12 dolgot az illető(k) blogjáról!
  • A blognak két írója van, akik egymást váltva töltik fel a friss fejezeteket.
  • A történet egy focistákat felvonultató fanfiction.
  • A híres karakterek többek között Cristiano Ronaldo és Sergio Ramos.
  • Sajnos, idő hiányában nem tudtam elolvasni a sztorit, de az bárkinek feltűnik, aki betéved az oldalra, hogy egy nagyon igényes, minőségi munkáról van szó.
  • A designe színei kellemesek.
  • A történet főszereplői testvérek, méghozzá ikrek.
  • A lányok egy gazdag édesapa szárnyai alatt, mindentől védve éldegélnek, de aztán meg kell tanulniuk, hogy milyen is a munkás élet.
  • Egymástól távol az AC Milan és a Real Madrid csapatainál munkálkodnak.
  • A blog íróinak nem csupán ez az egy oldal örökíti meg a tehetségét, érdemes a többi oldalra is benézni!
  • Ha felkeltettem az érdeklődését valakinek, akkor a bejegyzés tetején a bloggerinák nevére kattintva elérheti a blogot!
 
 
2. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
  • Sokat gondolkodtam rajta, hogy egyáltalán belevágjak-e a blogolásba.
  • A történet egy buszos utazásom alatt pattant ki a fejemből.
  • Ádám külsőleg egy olyan fiú leírása, akivel körülbelül egy éve találkoztam, és akivel sajnos nem volt lehetőségem megismerkedni, de néha azóta is eszembe jut.
  • Már befejeztem a történetet, de ahogy sorban töltöm őket fel, mindig módosítok apróságokban.
  • Ez pedig ahhoz vezetett, hogy olyan szálak is bekerültek a történetbe, amiket előre nem terveztem.
  • Amikor írok, teljesen beszippant a cselekmény, de szükségem van zajra magam körül, hogy koncentrálni tudjak.
  • Mindig nagyon örülök, ha kapok visszajelzést, és ezt itt is meg szeretném köszönni!
  • Nem vagyok egy nagy technikai zseni, ami talán a kinézeten is meglátszik, de igyekeztem egy kellemes összképet létrehozni.
  • Azért választottam magyar szereplőket és magyar helyszínt, mert úgy érzem, hogy így hitelesebb tudok lenni.
  • Azért használok írói álnevet, mert a környezetem nincs tisztában azzal, hogy írok.
 
 
3. Válaszolj 12 kérdésre!
 
Dolores Faria kérdései:
1. Papír és toll vagy laptop és billentyűzet?
Abszolút laptop és billentyűzet. Talán kicsit túl kényelmes vagyok, de szerintem célszerű technikai eszközt használni. Így egyszerűbb a publikálás.
 
2. Hallgatsz zenét írás közben vagy inkább a csendet szereted?
Szükségem van a zajra magam körül. Csendben nem annyira jönnek a gondolatok, de a másik véglet is elő szokott fordulni, miszerint pont emiatt elterelődik a figyelmem.
 
3. Melyik karaktereddel szeretnél találkozni?
Hmm... Nem tudom. Ha ez valóban lehetséges lenne, akkor szerintem bárkinek örülnék. Minden esetre elég ijesztő lenne ha az utcán szembe jönne velem Ádám vagy Maja.
 
4. És mit tennél ha összejönne?
Leginkább ledöbbennék, de aztán szívesen elbeszélgetnék vele/velük, kíváncsi lennék, hogy elégedettek-e az életükkel. Mondjuk azt nem kötném az orrukra, hogy én alkottam meg őket, mert azzal elveszítené a varázsát az egész helyzet.
 
5. Milyen sűrűn frissítesz?
Először heti rendszerességgel frissítettem, most igyekszem két részt hozni egy héten, de néha közbeszól az élet.
 
6. Melyik napszakban szeretsz írni?
Általában este írok, de nagyrészt azért, mert akkor érek rá.
 
 
Lily Clark kérdései:
1. Mit nézel meg elsőként egy blogon, mielőtt olvasni kezdenéd?
Ha van a történetről leírás, akkor először azt olvasom el, majd a karakterekkel ismerkedem meg, ha van róluk kép vagy némi információ.Általában ez alapján döntök, hogy elolvasom-e a történetet vagy sem.
 
2. Kiről/miről szólt az első blogod?
Ez az első blogom, szóval nem bocsátkoznék részletes magyarázatba ezt a kérdést illetően.
 
3. Szerinted mi a legnagyobb hiba, amit egy író elkövethet, mind az olvasókkal, mind saját magával szemben?
Fontos, hogy hűségesek legyünk önmagunkhoz, és íróként próbáljunk úgy viselkedni, ahogy azt olvasóként elvárnánk. A legnagyobb hiba, amit elkövethet egy író, hogy nem fejezi be a történetet. Szerintem ez nagyon bosszantó tud lenni, és ezért van az, hogy nagyon kevés blogot olvasok. Belefáradtam, hogy sosem tudom meg a sztori végét.
 
4. Kire nézel fel, mint blogger?
Nincs különösebben példaképem. Szerintem az írás egy kemény munka, és bárki aki igényesen szerkeszt egy blogot és komolyan dolgozik vele, az megérdemli, hogy felnézzenek rá.
 
5. Egy tízes skálán hányasra értékelnéd a saját történetedet?
Nem hiszem, hogy az én tisztem megitélni a munkámat, ezt rábízom az olvasóimra. Természetesen van véleményem, látom hogy miben vagyok jó, de azt is, hogy rengeteg dologban fejlődhetnék még, és igyekszem is!
 
 
 
A hátra maradt teendőket, mely szerint tovább kellene küldenem a díjat, illetve fel kellene tennem 12 kérdést, én most tisztelettel kihagyom. Az utóbbi időben nem igazán olvasok blogokat, így nem tudom ki érdemelné meg igazán.
 
Még egyszer nagyon szépen köszönöm a díjat!
 
Nagy öleléssel,
Aida


Megjegyzések